ساخت یک گورخر انگشتی با کاغذ
در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی گورخر انگشتی را می بینید که با انگشت قابل حرکت است. حیوانات دوست داشتنی و بامزه را می توان با استفاده از وسایل ساده و معمولی درست کرد. کودکان علاقه به خصوصی به درست کردن حیوان مورد علاقه خود دارند، بنابراین با در اختیار قرار دادن وسایل می توانید از آن ها بخواهید تا خلاقیت و استعداد خود را در این زمینه بروز دهند و حیوان مد نظر را بسازند. با این کاردستی می توانید کودکتان را با حیوان گورخر آشنا کنید. این کاردستی می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار حیوانات هم باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی گورخر انگشتی را بسازید و همراه کودکتان بازی کرده و در مورد حیوانات مختلف گفت و گو کنید.
چسب، قیچی، مقوا، کاغذ، ماژیک، کاتر، چشم متحرک، فوم
برای شروع کار، 4 دایره قسمت پایین بدن گورخر کشیده و با کاتر برش می دهیم. گردن، سر و گوش های گورخر را می چسبانیم و با ماژیک راه های سیاه بدنش را می کشیم، سپس چشمش را می چسبانیم. برای موهای روی گردنش یک سمت فوم را برش می زنیم و می چسبانیم. در آخر دم گورخر را می چسبانیم.
تقويت مهارت حل مسئله، تقويت ماهيچه هاى ريز دست، افزایش دقت، تمركز، هماهنگی بین چشم و دست، يادگيرى رنگ ها، آشنایی با حیوان گورخر
این کاردستی رو ساختی؟
اگر شما و کودکتون این کاردستی رو ساختید، میتونید عکسش رو برای ما بفرستید
کاردستیسرگرمیحیواناتکاغذ و مقواپیش دبستانیدبستانیگورخرکاردستی با کاغذ و مقوا
مطالب مشابه
ساخت زرافه انگشتی با کاغذ
ساخت اردک انگشتی با کاغذ
دفتر مشق