ساخت یک مار حلقه‌ای با کاغذهای رنگی
در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی مار کاغذی را می بینید که با نوارهای کاغذی حجم دار شده است. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در چسباندن و بریدن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند یک کاردستی جالب برای واحد کار خزندگان هم باشد و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با حیوان مار و رنگ سبز را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی مار حلقه ای را بسازید و با کودکتان بازی کرده و نمایش خلاق اجرا کنید، همچنین می توانید برای تزیین اتاق کودکتان به عنوان آویز استفاه کنید.
چسب، قیچی، مقوا، ماژيک ٩ عدد مستطيل سبز ٢*١٠ سانتيمتر مستطيل سبز ٦*٨ سانتيمتر مستطيل قرمز ١/٥*٤ سانتيمتر ٢ عدد دايره با قطر ١ سانتيمتر
براى شروع كار، ابتدای مستطيل را چسب زده و به انتهايش می چسبانيم و يک حلقه درست می كنيم. مستطيل بعدى را از داخل حلقه رد کرده، ابتدا و انتهايش را می چسبانيم، به ترتيب تا آخرين مستطيل به اين صورت ادامه می دهيم. مستطيل بزرگتر را از وسط قيچى كرده و دم مار را قيچى كرده و روی آخرين حلقه می چسبانيم. صورت مار را نيز قيچى كرده و روی اولين حلقه می چسبانيم. زبان مار را از مستطيل قرمز قيچى كرده و می چسبانيم. دايره هاى سفيد را به عنوان چشم هاى مار می چسبانيم و با ماژيک داخلش را رنگ می كنيم.
سرگرمى، افزایش دقت، هماهنگی بین چشم و دست، دست ورزى، شناخت مار ، شناخت رنگ سبز
این کاردستی رو ساختی؟
اگر شما و کودکتون این کاردستی رو ساختید، میتونید عکسش رو برای ما بفرستید
کاردستیسرگرمیدست ورزیحیواناتعلومتزئینیکاغذ و مقواپیش دبستانیدبستانیمارکاردستی با کاغذ و مقواکیت کاردستی
مطالب مشابه
ساخت جوجه کوچولو با کاغذ رنگی
ساخت جوجه تیغی بادبزنی با کاغذ
ساخت جوجه تیغی رنگی رنگی با مقوا
آموزش اعداد با کاردستی هزارپا
مار و هزارپای خمیری
دفتر مشق