آموزش مفهوم اعداد بزرکتر و کوچکتر با شکل تمساح
در این ویدئو آموزش ساختن کاردستی برای مفهوم کمتر و بیشتر را می بینید که به شکل دهان تمساح درست شده است. با این کاردستی کودک با مفهوم بیشتر- کمتر آشنا می شود. با این کاردستی می توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، با توجه به سن و مهارت های کنونی کودک از او در نوشتن و پاک کردن کمک بگیرید و به توسعه مهارت دست ورزی و تقویت ماهیچه های کوچک دست کمک کنید. این کاردستی همچنین می تواند به صورت هدفمند کودکان را از نظر مقایسه ی بیشتر و کمتر بودن اعداد به چالش بکشد، و همچنین اهداف دیگری چون آشنایی با نماد کمتر – بیشتر و به کار گیری نماد کمتر – بیشتر در مقایسه اعداد را هم برای بچه ها داشته باشد. پس همین الان دست به کار شوید و این کاردستی کمتر و بیشتر را بسازید و همراه کودک خود کنار آموزش، بازی کرده و لذت ببرید.
چسب، قیچی، ماژیک، مقوا، کاور، چوب بستنی، پونز، پنبه مستطیل طوسی 15*20 سانتیمتر 2 عدد مستطیل سفید 5*10 سانتیمتر مستطیل سفید 3/5*9/5 سانتیمتر 2 عدد دایره با قطر 1 سانتیمتر
ابتدا دو مستطیل سفید هم اندازه را دو طرف مستطیل طوسی می چسبانیم، سپس داخل کاور قرار داده و قسمت های اضافی کاور را به سمت پشت تا زده و چسب می زنیم. مستطیل بعدی را از وسط به صورت زیگزال قیچی کرده و هرکدام را به عنوان دندان تمساح روی یکی از چوب بستنی ها می چسبانیم. دو عدد دایره را به عنوان چشم قسمت بالای چوب بستنی می چسبانیم و با ماژیک چشم هایش را رنگ می کنیم. هر کدام از پونز ها را از قسمت میانی چوب بستنی ها رد کرده و سپس از قسمت میانی مستطیل بزرگ هم رد می کنیم. پنبه را به سه قسمت تقسیم کرده و پشت هر پونز قرار می دهیم. با ماژیک روی دو مستطیل عدد می نویسیم. عدد داخل هر مستطیل بیشتر باشد، دهان تمساح به سمت آن باز خواهد شد.
آموزش مفاهیم کمتر و بیشتر، سرگرمی و بازی، افزایش مهارت دست ورزی
این کاردستی رو ساختی؟
اگر شما و کودکتون این کاردستی رو ساختید، میتونید عکسش رو برای ما بفرستید
کاردستیپیش دبستانیدبستانیآموزشیریاضیات
مطالب مشابه
ساخت یک بازی برای آشنایی با مفهوم تقارن
آموزش مفهوم تقسیم با مقوا
جمع اعداد با در بطری و لوله دستمال کاغذی
آموزش جمع و تفریق با انگشت‌های دست
تمساح انگشتی، آموزش صدای ت
دفتر مشق